ulead

آموزش نرم افزارulead

ulead

آموزش نرم افزارulead

استودیو میکس و مونتاژ اعجوبه‌ای‌به نام ULEAD

استودیو میکس و مونتاژ اعجوبه‌ای‌به نام ULEAD

این روزها در خانه‌های کوچک و بزرگ دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری دیجیتالی برای خانواده‌ها خاطرات را به تصویر در می‌آورند. در بیشتر اوقات فیلم ضبط شده و یا عکس گرفته شده را به نزدیکترین آتلیه عکس رسانده و در کوتاهترین زمان ممکن عکس‌ها را چاپ و فیلم‌ها را تبدیل به سی‌دی می‌کنند.

امروزه با پیشرفت سریع تکنولوژی و با کمترین امکانات می‌توان به کمک رایانه‌های خانگی، عکس‌ها و فیلم‌ها را به قشنگ ترین شکل با دستان خود بدون تخصص و اطلاعات لازم و کافی از میکس و مونتاژ، با انواع افکت‌های صوتی و تصویری روی سی‌دی بیاورید. شرکت‌های زیادی درزمینه تولید نرم‌افزارهای میکس و مونتاژ فعالیت دارند اما هرکدام در ارائه بخشی از خدمات خود اشکال دارند، دوستانی که با این نوع نرم‌افزار‌ها سر و کار دارند بیشتر از همه از فرمت‌های خروجی این نرم‌افزار‌ها شکایت دارند. شرکت Ulead سالیان متوالی نرم‌افزارهایی در حوزه میکس و مونتاژ تولید نموده و آخرین نسخه این نرم‌افزار با نام تجاریUlead VideoStudio 11.5 Plus در ماه‌های اخیر با امکاناتی شگفت انگیز خشنودی زیادی را برای کاربران به ارمغان آورده است. با توجه به گسترش کنسول‌های بازی مثل PSP ‌ها و دستگاه‌های صوتی و تصویری مثل iPod ‌ها و Zune ‌ها، نرم‌افزارهای خاطی باید امکاناتی را فراهم می‌کردند که تصاویر و فیلم‌های میکس و مونتاژ شده در این کنسول‌ها و دستگاه‌های صوتی و تصویری قابل پخش باشند که Ulead VideoStudio 11.5 Plus این امکانات را نیز برای کاربران فراهم نموده است.

از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار خروجی دی‌وی‌دی آن است. در واقع شما می‌توانید مانند تولیدکنندگان فیلم‌های دی‌وی‌دی، تصویری تولید نمایید که استاندارد دی‌وی‌دی 16:9 عریض باشد. تولید فیلم‌های خانگی و خانوادگی را با صدها افکت و فلیتر با کمترین زمان انجام بدهید.

بخش‌های اصلی این نرم‌افزار:

در این نرم‌افزار برای تولید، میکس و مونتاژ سه راه وجود دارد. در واقع وقتی نرم‌افزار را برای نخستین بار اجرا می‌نمایید با سه گزینه روبه‌رو می‌شوید که به اختصار هر کدام را توضیح می‌دهیم.

DV-to-DVD Wizard: این بخش فیلم روی دوربین را با یک بانک و قالب آماده روی کامپیوتر شما Capture می‌نماید.

Movie Wizard: با توجه به سادگی این قسمت کابرانی که تا به حال از اینگونه نرم‌افزار‌ها استفاده نکرده‌اند، می‌توانند با استفاده از این بخش با انتخاب فیلم‌های ذخیره شده روی‌هارددیسک و یا فیلمی ‌که از روی دوربین خود Capture نموده‌اید به‌راحتی با فشردن چند بار دکمه Next و با انتخاب آهنگ پس زمینه و افکت‌های تصویری فیلم خود را به مرحله نهایی رسانده و با فرمت دلخواه ذخیره نمایید.

VideoStudio Editor: این قسمت برای حرفه ای‌ها و یا کسانی که دوست دارند کار حرفه ای ارائه بدهند ایجاد شده است. با استفاده از این قسمت و با چندین TimeLine مختلف که برای عکس، فیلم، صدا تعریف شده اند، کار خود را انجام دهند.

ویژگی‌های منحصر به فرد:

- خروجی برای دستگاه‌های PSP , iPod , Zune , Nokia VideoPhones

- افزودن بیش از صد افکت صوتی و تصویری

نکته دیگری که قابل ذکر است رایت روی سی‌دی یا دی‌وی‌دی، بدون ذخیره فیلم تولید شده روی دستگاه است. شما پس از انجام تغییرات بر روی فیلم و عکس موردنظر و پس از گذاشتن افکت‌های صوتی و تصویری دیگر احتیاجی به گرفتن خروجی و ذخیره روی دستگاه ندارید، در واقع می‌توانید سی‌دی یا دی‌وی‌دی را درون دستگاه خود قرارداده و نرم‌افزار فایل شما را روی سی‌دی یا دی‌وی‌دی رایت می‌نماید که قابلیت پخش در دستگاه VCD , DVD را داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد